vineri, 9 ianuarie 2015

Horoscop. Planeta Marte va tranzita zodia Peşti. Descoperă efectele

Marte, planeta acţiunii, a sexualităţii şi a iniţiativei va intra în zodia Peşti pe 12 ianuarie, unde va rămâne până pe 19 februarie 2015. poseidon_neptune_greek_god_art_08_by_artmus
Pentru că zodia Peşti este unul dintre cele mai mai pasive semne, planeta acţiunii nu este tocmai în largul său aici. Urmează o etapă în care îţi va fi ceva mai greu să te mobilizezi şi să-ţi pui planurile în aplicare.
Vei avea tendinţa de a amâna demararea unor acţiuni. Îţi va fi destul de greu să iei unele decizii şi este posibil să te simţi copleşită de situaţiile în care este necesar să-ţi impui punctul de vedere.
Sunt favorizate în schimb acţiunile care pun în prim-plan emoţiileşi sentimentele, dar şi sprijinul acordat celor care se află în dificultate. Este de asemenea, o perioadă bună în care să te ocupi de propria ta sănătate, dar şi a celor dragi.
Sursa: http://www.eva.ro/

6 comentarii:

  1. Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello friends my name is Camila Rodela and I am from Michigan, United State. I'm out here to testify about the good works of DR.OGAGA ​​KUNTA in My life. My husband and I have been married for 27 years with two children.Just two years ago everything came to end.I wanted my husband back and I begged him but he never listened, so I came across several testimonials about this particular spell caster. Some people have testified that he has brought their Ex lover back, some have testified that he is recovering the womb and cure cancer, and other sickness, some have testified that he can cast a spell to stop divorce and also spell to get a good paid job so on. He was amazing, and she came across a particular testimony, she was about a woman called Vera, she testified about how she brought back her Ex lover, and at the end of her testimony she dropped his email. After reading all these, I decided to give it a try. I contacted him via email and explained my problem to him.and he told me what I need to do, I did it and my husband came back to me. We resolved our issues, and we were even happier than ever before DR.OGAGA ​​KUNTA You are a gifted man and I will not stop publishing him because he is a wonderful man. If you have any problem and you are looking for a real and real spell cast, try it anytime, it is the answer to your problems. You can contact him via email: ogagakunta@gmail.com and get your problems solve like me.He can solve the following problems and lots more.
    (1) IF YOU WANT YOUR EX-BACK
    (2) YOU WANT TO CONVINCE YOUR HUSBAND TO STOP THE DIVORCE
    (3) YOU WANT TO BE PROMOTED IN YOUR OFFICE
    (4) YOU WANT MEN AND WOMEN TO RUN FIND YOU ATTRACTIVE
    (5) IF YOU WANT TO CONCEIVE OF A CHILD
    (6) YOU WANT TO BE RICH
    (7) YOU WANT YOUR HUSBAND TO LOVE ONLY YOU FOR THE REST OF HIS LIFE
    (8) YOU NEED GOOD LUCK SPELL
    (9) YOU NEED AND LOTTERY SPELL
    (10) YOU NEED AND JOB
     ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună tuturor, tocmai am descoperit o nouă platformă unde puteți face bani cu ușurință cu 100% securizată și sigură. Am luat legătura cu hackerii din America Express Card și am primit un card ATM gol, în valoare de 100.000 de dolari, cu o retragere zilnică de 5.000 de dolari, iar acum viața mea și cea a familiei mele sa schimbat complet. Sunt aici să împărtășesc și să depună mărturie despre lucrările bune ale hackerilor americani Card Express. Veți putea lua legătura cu aceștia acum dacă veți căuta asistență financiară pentru că sunt fiabili și încrezători în ceea ce privește lucrările de hacking, iar cardul ATM gol este sigur și securizat. Voi recomanda pe oricine care are nevoie de ajutor să-l contacteze pe adresa de e-mail: americaexpresscard@hotmail.com & WhatsApp pe +1 (845) 400-7115.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună, mă numesc Lee Goodwin și vreau doar să împărtășesc experiența mea cu toată lumea. Am auzit de ceva timp despre acest card bancomat și nu am plătit niciodată vreun interes pentru asta din cauza îndoielilor mele. Până într-o zi am descoperit un tip de hacking pe nume Albert Gonzalez. El este într-adevăr bun la ceea ce face, din nou, am făcut anchetă despre Cartea ATM goală. Dacă funcționează sau chiar Există. Mi-au spus că da și că cardul său programat pentru bani aleatorii se retrage fără a fi observat și poate fi folosit și pentru achiziții online gratuite de orice fel. Acest lucru a fost șocant și am avut încă îndoielile mele, apoi decid să încerc și am cerut cardul și am fost de acord cu termenii și condițiile lor. Sperând și rugându-l nu a fost o înșelătorie. O săptămână mai târziu mi-am primit cardul și am încercat cu cea mai apropiată mașină de bancomat de lângă mine, a funcționat ca magia. Am putut retrage până la 8000 de dolari. Aceasta a fost de necrezut și cea mai fericită zi din viața mea. Până acum am reușit să retrag până la 42.000 de dolari, fără a fi stresați să fiu prins. Nu știu de ce postez acest lucru aici, am simțit că ar putea ajuta aceia dintre noi care au nevoie de stabilitate financiară, ATM-ul gol mi-a schimbat cu adevărat viața dacă doriți să îi contactați, Iată adresa de e-mail: cyberhacker01477@gmail.com sau WhatsApp +48732104354

    RăspundețiȘtergere