miercuri, 11 septembrie 2013

Program Protectie PSI & Eliberare Energetica

Program Subliminal - Protecţie PSI & Eliberare Energetică

Afirmaţii incluse în programul audio:

Sunt protejat de Dumnezeu.
Corpul meu Fizic, Astral şi Mental se află într-o Armonie Deplină.
Armonia Divină se manifestă în viaţa mea acum.
Invoc Lumina Divină, sunt un Canal Curat şi Perfect Lumina îmi este Călăuză.
Eu sunt protejat de toate energiile negative.
Un scut de lumina albă mă înconjoară complet.
Un scut de lumină violet mă înconjoară complet.
Eu sunt torţa flăcării violet.
Eu sunt puritatea pe care Dumnezeu o doreşte.
Eu radiez Credinţă, Încredere, Forţa şi Putere în mine însumi.
Scutul meu de lumină albă este o fortăreaţă unde răul nu poate pătrunde.
Scutul meu de lumină violet este o fortăreaţă unde răul nu poate pătrunde.
Fiecare aspect al minţii şi al spiritului meu este protejat divin.
Sunt etern indestructibil în toate căile, întotdeauna.
Toate experienţele mele mă împuternicesc.
Providenţa Divină îmi instruieşte toate gândurile, cuvintele şi faptele.
Cu fiecare zi sunt mai puternic, rapid şi inteligent. Sunt Etern!
Am puterea de a elimina răul.
Mintea mea construieşte un scut împotriva gândurilor telepatice nedorite.
Eu îmi curăţ mintea de influenţele negative.
Eu am puterea de a-mi vindeca viaţa.
Gândurile negative sunt blocate acum.
Eu am un scut puternic de energie.
Eu sunt autocontrolul meu pentru totdeauna susţinut.
Eu am o rezistenţă incredibilă în faţa atacurilor şi a manipulării telepatice.
Eu resping manipularea instantaneu.




http://www.youtube.com/watch?v=DqHxgxKjsVQ

Un comentariu:

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere