duminică, 10 martie 2013

Psalmi de ajutor pentru fiecare zodie (2)



BALANTA
In instabilitatea ei, Balanta cere intarire de la Dumnezeu : "In ziua cand Te-am chemat, m-ai ascultat, m-ai imbarbatat si mi-ai intarit sufletul. Cand umblu in mijlocul stramtorii Tu ma inviorezi si dreapta Ta ma mantuieste. Domnul va sfarsi cea a inceput pentru mine. Doamne, bunatatea Ta tine in veci : nu parasi lucrul mainilor Tale !"
( Ps. 138:3, 7-8 )

SCORPION
Luptatorul din el se roaga pentru izbavire : Doamne, in Tine ma incred : sa nu fiu dat de rusine niciodata. Izbaveste-ma, in dreptatea Ta ! Pleaca-Ti urechea spre mine, grabeste de-mi ajuta! Fii pentru mine o stanca ocrotitoare, o cetatuie unde sa-mi gasesc scaparea !
Caci Tu esti Stanca mea si Cetatuia mea si, pentru Numele Tau, ma vei povatui si ma vei calauzi. Scoate-ma din latul pe care mi l-au intins vrajmasii Caci Tu esti Ocrotitorul meu !"
( Ps. 31:1-4 )

SAGETATOR
Cu bunatate, Sagetatorul se roaga si da lauda lui Dumnezeu : "Laudati pe Domnul! Robii Domnului, laudati Numele Domnului ! Fie Numele Domnului binecuvantat, de acum si pana in veac! De la rasaritul soarelui pana la apusul lui, fie Numele Domnului laudat. Domnul este inaltat mai pe sus de toate neamurile, slava Lui e mai pre sus de ceruri. El da o casa celei ce era stearpa, face din ea o mama vesela in mijlocul copiilor ei. Laudati pe Domnul !"
( Ps. 113:1-4, 9 )

CAPRICORN
In solitudinea sa, el se roaga : "Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti, stii cand stau jos si cand ma scol si de departe imi patrunzi gandul ; Stii cand umblu si cand ma culc si cunosti toate caile mele. Ca nu-mi ajunge cuvantul pe limba si Tu, Doamne, il cunosti in totul. Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima ! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile ! Vezi daca sunt pe o cale rea si du-ma pe calea veciniciei !"
( Ps. 139:1-3, 23-24 )

VARSATOR
Nonconformistul isi gaseste taria in Dumnezeu : "Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem ? Domnul este sprijinitorul vietii mele : de cine sa-mi fie frica ? Asculta-mi, Doamne, glasul cand Te chem : ai mila de mine si asculta-ma ! Nu-mi ascunde Fata Ta, nu indeparta cu manie pe robul Tau! Tu esti ajutorul meu, nu ma lasa, nu ma parasi, Dumnezeul mantuirii mele !"
( Ps. 27:1, 7, 9 )

PESTI
Profund religios, el inalta laude Domnului : "Laudati pe Domnul! Caci este frumos sa laudam pe Dumnezeul nostru, caci este placut si se cuvine sa-L laudam. Mare este Domnul nostru si puternic prin taria Lui, priceperea Lui este fara de margini. Domnul iubeste pe cei ce se tem de El, pe cei ce nadajduiesc in bunatatea Lui. Laudati pe Domnul !"
( Ps. 147:1, 5, 11 )

Sursa: astrologykom.blogspot.ro

Un comentariu:

  1. Buna tuturor. Am vazut comentarii de la oameni care si-au luat deja creditul de la ANGGA DIMAN si apoi am decis sa-mi aplica recomandarile si doar cateva ore in urma am confirmat in contul meu personal o suma totala de 30.000 de dolari pentru care am cerut. Aceasta este o veste buna si sfatuiesc pe oricine care are nevoie de un împrumut real pentru a aplica prin e-mailul lor (anggadiman1@gmail.com) Sunt fericit acum ca am obtinut imprumutul pe care l-am solicitat

    RăspundețiȘtergere