marți, 7 mai 2013

Rugaciunea celulei


Rugăciunea celulei 

“Mă bucur Doamne pentru că pot să spun mulţumesc,mulţumesc pentru că pot să mă bucur”

Trăieşte conştient şi bucură-te de fiecare clipă”.

 Această frază daca ar fi fost rostita de oalta persoana poate că nu m-ar fi mirat, dar am auzit-o de la un preot. Un OM minunat, cu care am putut vorbi foarte deschis. Părintele Ovidiu, zic eu, este omul potrivit la locul potrivit, dat fiind căslujeşte la capela unui spital de copii.Părintele Ovidiu mi-a dat aceasta rugăciune, cu indicaţia de a o face pe respiraţie. Inspiraţiîn inimă Pacea lui Dumnezeu, spuneţi prima parte a rugăciunii, iar pe respiraţie, în timp ce trimiteţicătre Univers Pacea lui Dumnezeu spuneţi ce-a dea doua parte. Si faceţi rugăciunea cu multaBucurie.De ce Rugăciunea celulei? Pentru ca exersând aceasta forma de rugăciune energia ajunge lanivelul fiecărei celule, in timp reuşind sa implantam informaţia la nivel de ADN. A aduce pacea luiDumnezeu la nivel de ADN înseamnă eliminarea tuturor informaţiilor dizarmonice înscrise acolo.Dar din dar, sa ne fie de folos!



Sursa: primit pe mail

5 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Am fost surprinsa sa gasesc pe site-ul dvs. emailul care aplecat de la mine cu cateva luni in urma. Multumesc!
    Va astept pe www.lumeaptivitaaltfel.ro unde veti gasi si aceasta minunata rugaciune.
    O zi minunata! O viata minunata!

    Maria Blaga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am primit rugaciunea pe mail si mi s-a parut minunata.
      Eu va multumesc!

      Ștergere
  2. "Doamne Tata Ceresc, cu recunostinta laud toate lucrarile Tale si iti multumesc pentru toate binefacerile Tale.
    Descopera-mi cele ascunse ale Tale, ca sa cunosc care este
    puterea Ingerilor Imparatiei Tale, Aici si Acum,
    Daruieste-mi sa manifest asemanarea cu Tine
    Doamne Tata Ceresc, iti multumesc,
    Doamne Tata Ceresc, te iubesc"

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua tuturor, un bun vrăjitor care mă ajută să mă recuperez
    soțul meu este aici pentru opinia dvs.! Numele meu este doamna Mariana diego Am sediul în NEW YORK, Statele Unite ale Americii Viața mea sa întors! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut în special două mărturii, o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit cum dr. JUNGUNU a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
    Orice problemă ați putea lua în considerare:
    1, câștigați o loterie de viză în orice țară
    2, pierde vraja de greutate
    3, vă ajută să rămâneți însărcinată
    4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
    5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
    6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
    7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
    8, inel de putere pentru miracol
    9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
    10, vrei să devii o sirenă?
    Intrați în legătură cu el oriunde în lume prin
    EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com. E cel mai bine
    pitcher al lumii.

    RăspundețiȘtergere