duminică, 3 martie 2013

PUTEREA MAGICA A PSALMILOR - exemple practice


Psalmii trebuie cititi zilnic, pentru a obtine ajutor in problemele noastre curente de zi cu zi. Asezati-va cat mai comod, intr-o incapere unde nu puteti fi perturbati de nimic, relaxati-va si rostiti Psalmul clar, cu voce scazuta. Opriti-va ori de cate ori gasiti cuvinte care pot face referire la situatia voastra. Lasati Psalmul sa va vorbeasca. 
Este indicat sa va imaginati cate o situaie care sa se potriveasca cererii dvs. In timp ce cititi sau rostiti versurile Psalmului, trebuie  sa va imaginati ca:



Cum se poate folosi puterea magica a Psalmilor practic

Psalmul 29
Pentru a vindeca orice boala
Verset-cheie 2
"Doamne, Dumnezeul meu, strigat-am catre Tine si m-ai vindecat"

Sunteti intins pe un pat de spital si ca strigati de durere. La un moment dat, va opriti si simtiti ca sunteti inconjurat de liniste. Aceasta liniste va inconjoara ca un balsam autovindecator, pana cand simtiti cum sanatatea va inconjoara si va acapareaza tot corpul.Sanatatea revine la fel alta data.


Psalmul 51
Pentru prosperitate
Verset-cheie 7
"Doar eu, ca un maslin roditor in casa lui Dumnezeu, am nadajduit in mila lui Dumnezeu in veac si in veacul veacului."

Va inchipuiti cum stati in bucataria dvs. si priviti un ghiveci de flori in care  se gaseste un copacel. Pe masura ce il priviti,el devine translucid si incepe sa radieze lumina.  Lumina il ajuta sa creasca si copacelul cuprinde incet incet bucataria urcandu-se pana la tavan, apoi trece in toata casa...


Psalmul 80
Pentru a gasi un serviciu bun
Verset-cheie 5
"Luat-am sarcina de pe umerii lui, ca  mainile lui au robit la cosuri."

Dormiti si visati ca sunteti la servici. Este un cosmar. Incercati in vis sa urcati un drum abrupt plin de noroi. Sunteti descult si in spate  carati un cos plin cu pietre. Cosul impletit este enorm si foarte greu. Picioarele aluneca pe noroi si va simtiti deznadajduit. Va vine sa va trantiti la pamant si sa muriti. Dar se intampla un miracol: curelele cosului se rup si sunteti eliberat...


Psalmul 118
Pentru viata lunga
Verset-cheie 175
" Viu va fi sufletul meu si te va lauda si judecatile Tale imi vor ajuta mie."

Te vezi batran(a), intr-un balansoar, cu parul alb, pe terasa casei tale. Din spate vine sotia (sotul) cu o cana de ceai in mana sa ti-o aduca. In acel timp apar masinile copiilor tai care se opresc in fata casei. Din ele coboara copii tai, impreuna cu sotii si sotiile lor si cu copiii lor. Toti te striga si te saluta fericiti si veseli. Esti foarte fericit(a) si multumita. Iti siroiesc lacrimile pe obraz de fericire.


Psalmul 127
Pentru a asigura succesul copiilor tai
Verset-cheie
"Precum sunt sagetile in mana celui viteaz, asa sunt copiii parintilor tineri."

Te visezi pe o pajiste langa un rau. Vezi un arc de lemn. Te apleci si il ridici. Are coarda foarte intinsa incat canta cand o ciupesti. Din tolba cu sageti de langa arc, iei o sageata pe care este gravat numele copilului tau cel mare. O pui in arc si tragi in inaltul cerului. Nu o vezi cazand. 
Repeti operatiunea si pentru ceilalti copii. Nici o sageata nu cade pe pamant.


Psalmul 132
Pentru armonie in familie
Verset-cheie 1
"Iata acum ce este bun si ce este frumos, decat numai a locuit fratii impreuna."

Sunteti la masa cu toata familia. Toti tin in mana un pahar de vin si repeta cuvintele urarilor pe care dvs. le-ati rostit. Se aud rasetele tuturor. Cereti sa se mai toarna  vin...

Sursa: C. James-Puterea magica a Psalmilor

19 comentarii:

  1. cine a incercat? cat, cum si ce s a schimbat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca si te vei convinge! Ai ceva de pierdut? :)

      Ștergere
    2. Este foarte adevar psalmii au facut minuni în viața mea

      Ștergere
  2. Buna ziua,
    Ati scris ca sursa acestui articol este cartea Puterea magica a Psalmilor. O aveti Dvs.? O caut de foarte multa vreme.
    Astept raspunsul Dvs. Va multumesc.
    M.D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cumpara BIBLIA si acolo vei gasi

      Ștergere
    2. Buna ziua,
      Ati scris ca sursa acestui articol este cartea Puterea magica a Psalmilor. O aveti Dvs.? O caut de foarte multa vreme.
      Am probleme cu fata mea care consuma droguri.
      Radu

      Ștergere
    3. Psalmi sunt bucuria sufletului buni pentru toti cei care sunt in necazuri doamne ajuta

      Ștergere
  3. Caut de cativa ani cartea lui James Colin ,Puterea magica a psalmilor,, Nu o gasesc nicaieri, nici la biblioteci, nici la anticariate.NICAIERI.Dati-mi, va rog, o sugestie, unde as putea-o gasi?
    Multumesc!
    A.S.
    P.S.Blogul este fff interesant.Nu ma mai satur de citit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie-mi pe mail. Multumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
    2. Doar trebuie sa cumperi PSALTIREA si acolo gasesti tot ce este postat pe acest site

      Ștergere
  4. Toate rugăciunile sunt extraordinare si binefăcătoare.Sa le zici cu credință ori unde si ori când simți.Îți mulțumesc pentru tot ce publici.Avem mereu de învățat .Am o rugăminte,daca se poate sa te documentezi de semnificația semnelor de pe corp.Mulțumesc mult.Îți doresc drom drept si lumina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate rugăciunile sunt extraordinare si binefăcătoare.Sa le zici cu credință ori unde si ori când simți.Îți mulțumesc pentru tot ce publici.Avem mereu de învățat .Am o rugăminte,daca se poate sa te documentezi de semnificația semnelor de pe corp.Mulțumesc mult.Îți doresc drom drept si lumina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tare..ma abonez....Am nevoie sa relations ...spiritual..Am o
    problema de sanatate urmează sa ma operez..putem vb pe mail.??adresa de mail va rog??doamne ajuta.adresa mea este aleynadavid@yahoo.com.d zeu sa va ajute

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare..ma abonez....Am nevoie sa relations ...spiritual..Am o
    problema de sanatate urmează sa ma operez..putem vb pe mail.??adresa de mail va rog??doamne ajuta.adresa mea este aleynadavid@yahoo.com.d zeu sa va ajute

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca doriti tratament Reiki,la distanta,ptr problemele dvs de sanatate,ma puteti contacta pe idecuescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca sinte ti bolnavi sau trebuie sa va operati sa cititi neaparat acatistul Sf Nectarie ii cel mai grozav ,grabnic ajutator si mare facator de minuni!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma numesc Veronica Gabriela si am vazut de cateva ori puterea citirii psalmilor. Pe la inceputul anului trecut o cunostinta de-a mea era foarte bolnava ...nici un medic nu mai avea ce sa ii faca ...o sfatuiau doar sa se opereze...medicamentele ( antiinflamatoarele) ii creau probleme , se deplasa cu dificultate din cauza durerilor crunte de coloana...am citit pentru ea de trei ori psaltirea...cate doua catisme pe zi...si dupa a treia citire...fara medicamente, ca nu le mai suporta...fara nimic...durerile au incetat...parca ii era si teama sa se miste, ca nu cumva sa se reia chinul. I-am multumit din suflet lui Dumnezeu pentru minunea facuta. Dupa o perioada de timp...fiul ei a avut probleme de sanatate...am citit amandoi simultan psaltirea si din nou Divinitatea si-a aratat puterea si slava si l-a vindecat...
    Si tot datorita psaltirii eu sunt acum in viata...citirea ei la sfatul preotului duhovnic a facut sa descopar adevarul in legatura cu o persoana care mi-a facut foarte mult rau si m-a aparat cand am fost in pericol din cauza acelei situatii.Cititi si va veti convinge. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere