joi, 23 iunie 2011

Rugaciune pentru gasirea sufletului pereche

Doamne Dumnezeule,
Te rog pe Tine şi pe îngerii iubirii să mă ajutaţi să am o relaţie minunată de dragoste cu sufletul meu pereche. Vă rog să mă îndrumaţi să-mi găsesc sufletul pereche, să mă ajutaţi să-l întâlnesc şi să ne bucurăm unul de altul cât mai curând. Vă cer ajutorul pentru a crea condiţiile să pot avea această minunată relaţie sufletească chiar acum. Vă rog să mă ajutaţi să-mi vindec orice blocaje mentale, trupeşti sau emoţionale, care m-ar face să mă tem de iubirea cea mare. Vă rog să mă ajutaţi să aud şi să urmez îndrumările divine ce-mi vor permite să găsesc şi să mă bucur de această relaţie sufletească. Ştiu că sufletul meu pereche mă caută cu aceeaşi ardoare cu care şi eu îl caut pe el. Amândoi vă rugăm să ne ajutaţi să ne întâlnim, să ne cunoaştem şi să acceptăm binecuvântările marii iubiri.
Mulţumesc.

http://blog.amongus.info/?p=187

18 comentarii:

  1. Buna Sfatuitoarea,cum as putea sa iau legatura cu tine,am nevoie de un mic sfat,ma aflu intr-un "impas emotional" daca pot sa il numesc asa. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga AGV,
    Poti sa imi scrii pe adresa

    sfatuitoarea@gmail.com

    Dumnezeu sa te binecuvanteze!
    Cu drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,sunt in impas am fost parasit de un an si jumatate si nu inteleg ce se intampla cu mine ,toate incercarile mele de ami gasi jumatatea au esuat ,sunt derutat totul mise pare de neatins ,ori ce fata incerc sa o cuceresc in scurt timp se stinge totul ca para focului ,ma simt neajutorat si vreau sa te rog sa-mi sugerezi ce sa fac si sa-mi spui e vreun BLESTEM mostenit .va rog ajutati-ma ..eu sunt Cristian din Arad. id cristi_cen73@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua!As dori sa va spun si eu o rugaciune facatoare de minuni.Se face 9 zile la rand si in fiecare zi se aprinde o lumanare alba.In a 9 zi publicati rugaciunea.Se pun 3 dorinte-una de bani si 2 imposibile.Ele se vor implini chiar daca nu credeti.Rugaciunea:Maica iubita,sfanta fecioara din Juquila,Fecioara a sparantei noastre,iarta-mi pacatele pentru ca sunt multe,viata noastra e ata,fereste-ne de tot raul si daca in aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca viata noastra a luat-o razana nu ne abandona!Maica iubita protejeaza pelerinii Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre!Acoperai cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor si painea care le-a fost furata,da-le-o inapoi!Fii langa noi toata viata noastra si elibereaza-ne de orce tip de pacat!Amen!II multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite!Amen!Se spune de 9 ori Bucura-te Marie:Bucura-te Marie cea plina de har domnul este cu tine binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau Iisus.Sfanta Marie maica lui Dumnezeu roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre.Amen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superba!
      O voi publica, caci mi se pare incarcata de sentimente.
      multumesc!

      Ștergere
  5. Ce ar trebui sa faci in situatia in care esti parasit si doresti, din tot sufletul ca omul iubit sa se intoarca?Daca nu este vina mea?Am incercat la adresa indicata si nu ati raspuns...Ce ar trebui sa fac,el nu a procedat corect nu mi-a dat nici o sansa,m-a cautat de doua ori dar sub alte pretexte.cum se spune nici cu el dar nici fara el,va rog sa-mi dati un sfat.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca suferi din cauza unei iubiri care s-a sfarsit brusc nu trebuie sa disperi, trebuie sa te rogi si sa ai foarte multa rabdare. Daca undeva acolo este scris ca tu si acea persoana sa fiti impreuna veti fi, daca nu nu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,am si eu o problema,in 2003 am intalnit un barbat la care am ramas gravida,dupa nastere toate au inceput sa mearga din rau in si mai rau dar la final ne-am casatorit in 2007 dar in 2008 ne-am despartit pt ca el umbla cu sute de femei si nu ma iubea.De atunci nu am mai putut sa iubesc,nu ma pot indragostii si parca inca ma mai gandesc la el iar pe plan financiar am picat rau de tot jos si abia imi duc traiul de pe o zi pe alta,ma chinui singura cu fetita mea si abia fac fata situatiei,ce mi se intampla? Ma rog zilnic,am tinut novene,am citit acatiste,am fost la biserici,m-am spovedit,m-am impartasit,nu stiu ce sa mai fac,parca planul divin ma parasit.Sfatuiti-ma :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa imi scrii pe adresa

      sfatuitoarea@gmail.com

      Dumnezeu sa te binecuvanteze!
      Cu drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere
    2. Vreau sa fiu si eu contactat, trec printr-o perioada foarte grea deoarece nu imi gasesc jumatatea si nu stiu ce sa fac. . .Multumesc ( adresa :) adysamuila94@yahoo.com )

      Ștergere
  8. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea va bate încă pentru el. Am crezut în el și a pregătit o vrajă pentru mine și soțul meu mi-a sunat exact când doctorul ODUMODU a spus. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou în ultimele 9 luni. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Email: drodumodusolutions@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via contact thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Regards
    THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
    Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Call/Text: +1 (985)465-8370
    Motto: We offer the fastest and reliable services

    RăspundețiȘtergere