duminică, 10 martie 2013

Psalmi de ajutor pentru fiecare zodie


BERBEC
Berbecul se roaga pentru iertarea pacatului mandriei, astfel :
"Frica de Domnul este curata si tine pe vecie ; judecatile Domnului sunt adevarate, toate sunt drepte. Cine isi cunoaste greselile facute din nestiinta ? Iarta-mi greselile pe care nu le cunosc ! Pazeste, de asemenea, pe robul Tau de mandrie, ca sa nu stapaneasca ea peste mine ! Atunci voi fi fara prihana, nevinovat de pacate mari. Primeste cu bunavointa cuvintele gurii mele si cugetele inimii mele, Doamne, stanca mea si izbavitorul meu !”
( Ps. 19:9, 12-14 )

TAUR
Mare iubitor de natura, el preamareste Lucrarea Domnului :
"Cand privesc cerurile - lucrarea manilor Tale - luna si stelele pe care le-ai facut, imi zic : "Ce este omul, ca sa te gandesti la el ? Fiul omului, ca sa-l bagi in seama ?" I-ai dat stapanire peste lucrarile manilor Tale, toate le-ai pus supt picioarele lui : oile si boii laolalta, fiarele campului, pasarile cerului si pestii marilor, tot ce strabate cararile marilor.
Doamne, Dumnezeul nostru, cat de minunat este Numele Tau pe tot pamantul !"
( Ps. 8:3-4; 6-9 )

GEMENI
Nativul Gemeni lauda pe Domnul prin cantec si veselie :
"Binecuvantat sa fie Domnul, caci asculta glasul rugaciunilor mele. Domnul este taria mea si scutul meu ; in El mi se increde inima si sunt ajutat. De aceea imi este plina de veselie inima si-l laud prin cantarile mele. Domnul este taria poporului Sau, El este Stanca izbavitoare a unsului Sau. Mantuieste Doamne, poporul Tau si binecuvanteaza mostenirea Ta! Fii pastorul si sprijinitorul lor in veci !"
( Ps. 28:6-9 )

RAC
Racul cere intelepciune de la Dumnezeu, astfel :
"Eu imi istorisesc caile si Tu ma asculti, invata-ma oranduielile Tale ! Fa-ma sa pricep calea poruncilor Tale si voi cugeta la lucrurile Tale cele minunate. Mai mult pretuieste pentru mine legea gurii Tale, decat o mie de lucruri de aur si argint. Mainile Tale m-au facut si m-au intocmit, da-mi pricepere ca sa invat poruncile Tale !"
( Ps.119:26-27; 72-73 )

LEU
El multumeste pentru maretie si stralucire :
"Doamne, imparatul se bucura de ocrotirea puternica pe care i-o dai Tu. Si cum il umple de bucurie ajutorul Tau ! I-ai dat ce-i dorea inima si n-ai lasat neimplinit ce-i cereau buzele. Mare este slava lui in urma ajutorului Tau, Tu pui peste el stralucirea si maretia,
Caci imparatul se increde in Domnul si bunatatea Celui Prea Inalt il face sa
nu se clatine. Scoala-Te, Doamne, cu puterea Ta si vom canta si vom lauda puterea Ta !"
( Ps. 21:1-2, 5-7,13 )

FECIOARA
Pentru nativul Fecioara Cuvantul Domnului e lege; iata rugaciunea sa :
"Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea. Tu esti adapostul si scutul meu ; eu nadajduiesc in fagaduinta Ta. Intoarce-Ti fata spre mine si ai mila de mine, dupa obiceiul Tau fata de cei ce iubesc Numele Tau ! Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau si nu lasa nici o nelegiuire sa stapaneasca peste mine !"
( Ps. 119:105, 114, 132-133 )

Sursa: astrologykom.blogspot.ro

3 comentarii:

  1. troparul smereniei si psalmul 50(psalmullui David)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu rugaciunea de 9 zile la rand cu o lumanare alba, si asi dori sa o postez dar nu imi da voi situl. Iti multumim pt aceasta rugaciune

    RăspundețiȘtergere