luni, 30 decembrie 2013

Studiul care arată ce se întâmplă în creierul uman după citirea unui roman


Cercetătorii americani au descoperit că citirea unui roman captivant declanşează modificări reale şi măsurabile în funcţionarea creierului, care pot dura cel puţin cinci zile după încheierea lecturii, relateazăindependent.co.uk.

Oamenii de ştiinţă susţin că citirea unei cărţi bune poate determina o conectivitate mai mare la nivelul creierului şi schimbări neurologice care persistă într-un mod asemănător cu memoria musculară.

"Schimbările neuronale despre care am descoperit că sunt asociate cu sistemele mişcării şi senzaţiei fizice sugerează că lectura unei cărţi ne poate transporta în corpul protagonistului", a declarat neurologul Gregory Berns, coordonatorul studiului.
Studiul care arată ce se întâmplă în creierul uman după citirea unui roman 407
Studiul a fost efectuat cu ajutorul a 21 de studenţi, care au citit romanul "Pompeii", de Robert Harris, scris în 2003. Cartea a fost aleasă în cadrul acestui studiu datorită intrigii sale extrem de captivante.
Foto: www.heacademy.ac.uk


Carti de citit online gratis – citeste carti online gratuit


Previzualizaţi  Carte gratis pentru toata lumea - Radu Mihai Crisan, SILUETA SI SANATATE,
http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2014/01/carte-gratis-pentru-toata-lumea-radu.html

https://app.ccloud.com/#share/226326&deca5125334569bfdc360f39dfea63f860124fc5

http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2014/06/lada-cu-comori-de-pe-internet-carti-de.html

Un comentariu:

  1. Bună ziua tuturor, un bun vrăjitor care mă ajută să mă recuperez
    soțul meu este aici pentru opinia dvs.! Numele meu este doamna Mariana diego Am sediul în NEW YORK, Statele Unite ale Americii Viața mea sa întors! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut în special două mărturii, o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit cum dr. JUNGUNU a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
    Orice problemă ați putea lua în considerare:
    1, câștigați o loterie de viză în orice țară
    2, pierde vraja de greutate
    3, vă ajută să rămâneți însărcinată
    4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
    5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
    6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
    7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
    8, inel de putere pentru miracol
    9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
    10, vrei să devii o sirenă?
    Intrați în legătură cu el oriunde în lume prin
    EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com. E cel mai bine
    pitcher al lumii.

    RăspundețiȘtergere