sâmbătă, 12 ianuarie 2013

RUGACIUNE IMPOTRIVA NECAZURILOR


Dupa ce va veti inchina lui Dumnezeu, rugati-va asa: Domnul Dumnezeul meu, in numele fiului tau Isus Hristos ma rog cerind ajutorul tau, departeaza te rog tot raul din jurul meu, Doamne eu am multe necazuri daca in spatele necazurilor mele exista un duh necurat te rog scoate-l, trimite foc din cer acum si arde Doamne toate farmecele, toate bolile, toate tristetile, toate insomniile, singuratatea ,nervozitatea mea ,daca exista un blestem in viata mea te rog sa-l desfaci Doamne.


Te rog atinge-ma cu puterea ta si sfinteste trupul meu ca incepind de acum nici un duh rau, farmece , boli blestem, sau alte duhuri rele sa nu aiba voie in viata mea.



Doamne tu ai zis ca in numele tau tot ceea ce noi v-om cere vom primi, atunci te rog raspunde acestei rugaciuni si ajuta-ma sa inving toate problemele mele.



Iti multumesc in numele Tatalui, al Fiului si al Sfintului Duh pentru ca stiu ca ma auzi. 



AMIN

Sursa: www.ingerpazitor.com

Un comentariu:

  1. Frumoasa rugaciune!Dar , cu sfiala, va rog, scrieti asa cum se cuvine numele Sfintei Treimi-In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.Amin!

    RăspundețiȘtergere