luni, 25 aprilie 2011

RUGACIUNI PENTRU VINDECAREA SUFERINTELOR FIZICE SI SUFLETESTI

Rugăciune pentru problemele de comportament ale copilului



Doamne Dumnezeule,
Te rog, ajută-mă să-mi înţeleg copilul. Îţi cer să-l înconjuri pe copilul meu cu iubire, înţelepciune şi inteligenţă. Te rog, ajută-l pe copilul meu să înţeleagă şi să accepte responsabilitatea pentru comportamentul său. Te rog să-l călăuzeşti pe copilul meu să facă alegeri inteligente bazate pe iubire şi nu pe teamă. Te rog pe Tine şi pe Arhanghelul Mihail să-l eliberaţi pe copilul meu de orice legături sau blocaje care ar putea să-l împiedice să fie fericit. Mulţumesc.


Rugăciune pentru vindecarea relaţiei dintre părinte şi copil
Doamne Dumnezeule, Te rog să ne ajuţi, pe copilul meu şi pe mine, să avem o relaţie armonioasă. Te rog să ne ajuţi să vindecăm orice temeri care ne împiedică pe copilul meu şi pe mine să ne manifestăm dragostea unul faţă de celelălt. Te rog, ajută-l pe copilul meu să se concentreze şi să fie fericit. Te rog, ajută-l pe copilul meu să mă accepte pe mine şi felul meu de a fi. Îţi cer ţie şi îngerilor Tăi să-l ajutaţi pe copilul meu să se elibereze de orice neiertare şi de orice resentiment. Te rugăm, ajută-ne să avem o relaţie apropiată şi plină de iubire. Amin.


Rugăciune pentru vindecarea relaţiilor de familie
Doamne Dumnezeule,
Ştiu că celălalt membru al familiei mele şi eu avem amândoi îngeri păzitori. Îi rog pe aceşti îngeri păzitori să ne ajute să ne vindecăm problemele şi neînţelegerile. Vă rog, ajutaţi-ne să ne eliberăm de orice mânie sau neiertare. Fie ca toate efectele greşelilor noastre să se risipească şi să fie uitate de oricare dintre cei implicaţi. Te rog, ajută-mă să las deoparte orice judecată faţă de mine sau faţă de alţii. Te rugăm ca îngerii noştri păzitori să ne dea cât se poate de limpede îndrumările Tale, ştiind că voia Ta pentru noi e pace. Mulţumesc.

Rugăciune pentru un membru al familiei
Doamne Dumnezeule,
Te rog să-l ajuţi pe acest membru al familiei mele să aibă un sentiment de pace şi fericire chiar acum. Te rog să-i mai trimiţi şi alţi îngeri să-l însufleţească. Te rog, înconjoară întreaga noastră familie cu încă o dovadă a iubirii Tale divine. Ajută-ne să ne eliberăm şi să avem credinţă şi încredere. Te rog, dă-ne un semn al iubirii Tale pentru ca astfel să ne eliberăm de temerile noastre. Mulţumesc pentru toată dragostea Ta vindecătoare.


Rugăciune pentru sănătate şi vindecare

Doamne Dumnezeule,
Ştiu că Tu m-ai creat în perfecţiune după chipul şi asemănarea Ta. Vă rog, pe Tine, pe Sfântul Duh şi pe Arhanghelul Rafael, să mă ajutaţi să cunosc şi să trăiesc această stare de sănătate în trupul meu material. Doresc să elimin orice gânduri şi comportament care au creat iluzia de boală şi durere. Ştiu că tu eşti omniprezent, deci Tu exişti în fiecare celulă a trupului meu. Te rog, ajută-mă să simt iubirea Ta în trupul meu material, ca să ca să pot şti că mă legeni chiar acum în sfintele tale braţe. Amin.

Rugăciune pentru a găsi curajul de a-ţi urma Menirea Vieţii
Arhanghele Mihail, te rog să vii la mine acum. Te rog frumos să pogori în mintea şi inima mea şi să înlături toate temerile care mă împiedică să fac schimbările necesare în viaţă. Ajută-mă să mă simt în siguranţă materială şi emoţională. Ajută-mă să mă eliberez de teama de a face schimbări. Te rog ajuta-mă să merg înainte fără teamă, cu deplină credinţă în Dumnezeu. Te rog să mă ajuţi să aflu că Dumnezeu mă sprijină cu aceeaşi energie cu care menţine planetele pe cer. Las acum toate grijile şi temerile mele în seama lui Dumnezeu. Ajută-mă să aflu, să cred şi să-mi deschid inima pentru iubire ca să pot trimite aceeaşi iubire către Domnul şi toţi copiii săi. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru vindecarea efectelor unei agresiuni psihice
(pentru noi sau altă persoană)
Arhanghele Rafael, te rog pătrunde în trupul (meu sau numele persoanei) şi vindecă orice dezechilibru sau impurităţi ce ar putea proveni din gânduri de furie sau teamă. Arhanghele Mihail, te rog înlătură pe oricine din lumea spiritelor sau lumea materială care nu acţionează pentru binele suprem al lui (numele persoanei pe care doreşti să o purifici) . Îngeri păzitori ai persoanei sau persoanelor care l-au atacat psihic pe ( numele persoanei pe care doreşti să o purifici) vă cer să ajutaţi să readuceţi armonia şi pacea în această situaţie şi să înlocuiţi toată suferinţa cu pace. Cer ca toate efectele greşelilor care au fost făcute în toate timpurile să fie anulate de către şi pentru toţi cei implicaţi. Vă mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru Pacea şi Fericirea familiei

Arhanghele Uriel, sunt îngrijorat pentru ca familia mea pare nefericita. Poti, te rog, sa ne vii în ajutor, de îndata? Întrucât acesta situatie ne afecteaza pe toti cei din casa, te rog sa intri în inima fiecaruia dintre noi si sa îndepartezi resturile de teama. Te rog elimina greselile noastre de gândire si elimina efectele acelor greseli. Ajuta-ne sa ne eliberam de încrâncenare si sa renuntam la învinovatiri si resentimente. Cer interventia îngerilor pazitori ai fiecarei persoane din aceasta casa, ca sa aduca pace si iubire în caminul nostru. Îti multumesc. Amin.

Sursa: lumeaingerilor.ro
evolutiaspirituala.jimdo.com

5 comentarii:

  1. Frumoase rugaciuni, merg la suflet ! De ar fi atat de simplu.....prin simpla repetare a lor....Doamne ajuta pe toti cei oropsiti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa alungi indoiala si teama si sa-L asculti pe Dumnezeu ce te calauzeste.

      Ștergere
  2. Dumnezeu sa te ocrotească și sa te ierte Sfatuitoareo!😥😓💜

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere