miercuri, 4 aprilie 2012

TALISMANUL- RUGACIUNI DEOSEBIT DE FOLOSITOARE PENTRU TOATE TREBUINTELE


TALISMANUL – acesta rugaciune trebuie citita in numele Tatalui si Fiului si al Sfantului Duh Amin.

Dumnezeu a trimis pe pamant acesta scrisoare , atat de puternica in fata dusmanilor si are putere asa de mare si influenta penrtu cei care opoarta si pentru cei care o aud citita fiind valabila 20 zile. Nu ti se poate intampla ceva rau, esti ferit de incendii, de inec, de vrajitorie. Cand o femeie nu poate naste, daca i se pune aceasta rugaciune pe cap, facand de trei ori semnul Sfintei Cruci si Tatal nostrum, ea va putea fi repede usurata.
Acel cineva care va purta cesta rugaciune asupra sa in permanenta, va invinge asupra dusmanilor sai.
TALISMANUL incepe cu Sfanta cruce din zi si din noapte.
Crucea lui Iisus Hristos sa ma apere impotriva dusmanilor si rautatilor.
Fereste-ma , Iisuse Hrisotoaseprin puterea Ta, prin varsarea sangelui tau divin pentru mantuirea noastra a tuturor celor care cred in El dusmanii nevazuti care doresc nimicirea mea.
Acest lucru nu se va intampla, pentru ca acest talisman a fost scris de Iisus Hristos si de Sfanta Maria si puterea lui este mare.
Acela care aude acesta scriere sau I se va da spre cinstire, sa fie scrisa cu litere de aur in inima lui in vecii vecilor Amin.
Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu si Sfanta Treime porunceste ca putereaacestui Talisman , sa o aiba numai acela care respecta zilele de lucru, de odihna.
Pentru aceasta s-au dat 6 zile lucratoare si a 7-a va fi duminica si va fi zi de repaus si de ruga. Pentru ca sa se stie: ‘’ EU, Dumnezeu, sunt nascut din Fecioara Maria, intr-o noapte sfanta, iar Eu am scris cu mana Mea proprie aceasta rugaciune sfanta , iar pentru cei rai care nu respecta cele 10 pörunci, vor fi blestemati cu ciuma, cu foamete, cu razboi, iar pentru cei putini rai, voi face in asa fel incat sa existe intotdeaunan un stapan, adica unul si va fi peste ceilalti pedepsit cu fulgere si tunete.
Porunceste, totodata sa se mearga regulat la biserica.
Sa-si recunoasca greselile inainte de spovedanie. Nu se va blestema sau injura.
E pacat sa va fie rusine de saracie sis a nu va ascundeti de semenii vostri. Cel care are pacate cat nisipul marii si stelele cerului, va fi iertat de ele, avand asupra sa acest Talisman, iar cel care nu crede in el, sa fie pedepsit in vecii vecilor Amin.
Afara de acesta porunca, credeti sis a tineti acest TALISMAN a lui Iisus Hristos, care s-a nascut din Fecioara Maria intr-o noapte sfanta.
Facti acest lucru in numele Tatalui si al Sfantului Duh Amin.
Afara de acesta porunca credeti sis a tineti acest TALISMAN al lui Iisus Hristos, care s-a nascut din fecioara Maria intr-o noapte sfanta.
Facetii acest lucru in numele Tatalui si al Sfantului Duh Amin.
Eu, Iisus Hristos, port ranile Mele, cu putere de rezistenta in fata durerii si desertaciunii lumii, prin ajutorul acestuli TALISMAN. Cine are acest TALISMAN sa stea linistit, asa cum am stat Eu, Iisus Hristos, in reculegere. In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh Amin.
Cine va purta aceasta binecuvantare – TALISMANUL asupra sa din partea dusmanilor rain u va suferi cu sufletul incarcat de nenorociri si catastrophe, nu se va inspaimanta de nimic, caci in fata glontului unui criminal sau fara de minte. Va invinge in fata unui furt imediat sau dinainte complotat, ori alte rautati, inca dinainte va ferit de orice imprejurare rea. In cazul unui atac direct cu orice arme, ele nu vor actiona, nu vor putea sa nimiceasca pe nimeni dintre cei care poarta acest TALISMAN asupra lor, sau cel care l-a auzit citindu-se fiind ferit de tot raul timp de 20 de zile , conform poruncii Domnului nostru Iisus Hristos.
In al doilea rand , toate armele vazute si nevazute vor sta nemiscate, prin Botezul lui Iisus Hristos care S-a botezat in apa Iordanului.
In al treilea rand, toate armele vizibile si invizibile vor sta nemiscate prin nevinovatia Sfintei Fecioare Maria.
In al patrulea rand, vor sta nemiscate toate armele vizibile si invizibile prin porunca Sfantului Duh Amin.
In al cincilea rand, vor sta nemiscate toate armele vizibile si invizibile prin firea Domnului nostru Iisus HRistos care m-a creat si pe mine.
In al saselea rand, vor sta nemiscate toate armele vizibile si invizibile in numele tuturor Sfintilor si in marirea tuturor Sfintilor si in marirea Tatalui, Fiului si a Sfantului Duh. AMIN.
Dumnezeu, pe toti cei care vor purta acest TALISMAN, ii va binecuvanta in vecii vecilor Amin.
Cel care poarta acest TALISMAN va fi scutit de rele si de vrajitorii, nici judecata nu va fi nedreptatit, nici doborat de nici un fel de arma.
Jur adevarul acestor spuse de Sfantul Fiu Iisus.
Asadar, iubiti crestini, luato acest TALISMAN; sa fie pentru voi, calauza vietii si reusita impotriva tuturor dusmanilo. Sa fie de folos acelora pentru care am scris si sa le ajute Dumnezeu in toata viata lor, Amin.

10 comentarii:

  1. Buna, as dori un sfat, va rog frumos. Am probleme financiare,parintii mei sunt bolnavi, unchii mei refuza sa ne ajute nu mai zic ca nici datoriile fata de noi nu si le platesc, sunt in stare sa ne ia totul bunica la fel . Mereu gasesc cate un motiv de cearta m-am saturat sa-mi vad parintii suferind. Ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  2. ma numesc rodica si sunt nascuta pe data de 14. 02 . 1957,in suisuri si coborisuri , mi-am continuat viata , cu fica mea bolnavicioasa , si urmari , cu raposatul sot , in necazuri, si dobindind o suma de bani in urma decesului sotului meu , s-au gasit rauvoitori, care m-au inselat amarnic de o anumita suma de bani , pe care nu mi-o mai inapoiaza ,ce-mi puteti spune , ca m-am ploconit si cu un teren, pe care ma chinui sa-l vind , sa-mi recuperez o parte din bani . rugaciunea nu ma despart de ea ,dar astept raspunsul dvs. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. MUNCESC SIEU SI SOTUL MEU SI NU REUSIM NIMIC PARCA TOATE NE SCAPA PRINTRE DEGETE NU MAI STIU CUM SA SCAP DE DATORII SI SA AM SI EU O VIATA MAI LINISTITA SI MAI INDESTULATA ASTEPT UN SFAT .MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  4. Muncesc și eu și soțul și nu avem spor la bani va rog sa îmi spuneți ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  5. Muncesc și eu și soțul și nu avem spor la bani va rog sa îmi spuneți ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum o săptămâna și câteva zile logodnicul meu a plecat de aca avem o fetiță de 1 an și 2 luni lupt singura sa îl aduc înapoi langa noi dar totul in zadar ce as mai putea face ..

    RăspundețiȘtergere