marți, 28 octombrie 2014

Platosa Sfantului Patrick – cea mai puternica rugaciune de protectie


Platosa Sfantului Patrick (Patriciu) este o rugaciune populara, atribuita Sfantului Patrick. Este o rugaciune foarte puternica, pentru protectie.

Platosa Sfantului Patrick (Patriciu) este o rugaciune populara si indragita, atribuita Sfantului Patrick, sfantul patron al Irlandei si unul dintre cei mai iubiti sfinti ai acestei tari. Este o rugaciune foarte puternica pentru protectie, cunoscuta si sub numele de "Faeth Fiada". Traditia spune ca ar fi fost scrisa in 433 I. H. chiar de Sfantul Patrick, inainte de convertirea regelui Leoghaire la crestinism, insa vocile contemporane spun ca adevarul autorul este de fapt anonim. Rugaciunea originala cunoaste mai multe variante si am tradus in acest articol doar cateva fragmente ale uneia dintre variante.
rugaciune
Foto: Rugaciune, Shutterstock
Puteti citi integral rugaciunea in limba engleza AICI sau AICI, in limba romana AICI. Merita mentionat si faptul ca sunt multi cei care rostesc varianta prescurtata a rugaciunii si anume ultimele 15 randuri. Se memoreaza usor si le puteti repeta ori de cate ori simtiti nevoia de protectie sau simtiti ca sunteti atacat energetic.

Platosa Sfantului Patrick - Rugaciunea de protectie a Sfantului Patrick

Ma inalt astazi prin
Puterea Cerurilor,
Lumina Soarelui,
Stralucirea lunii,
Splendoarea focului,
Viteza luminii,
Iuteala vantului,
Adancimea marii,
Stabilitatea pamantului,
Fermitatea pietrei.
Ma inalt astazi prin
Puterea lui Dumnezeu care sa ma calauzeasca
Forta lui Dumnezeu care sa ma sustina
Intelepciunea lui Dumnezeu care sa ma ghideze
Ochiul lui Dumnezeu care sa se uite inaintea mea,
Urechea lui Dumnzeu care sa ma auda,

Cuvantul lui Dumnezeu care sa vorbeasca pentru mine,
Mana lui Dumnezeu care sa ma ocroteasca,
Scutul lui Dumnezeu care sa ma protejeze.
Hristos cu mine,
Hristos inaintea mea, 
Hristos in spatele meu, 
Hristos inauntrul meu, 
Hristos dedesubtul meu,
Hristos deasupra mea,
Hristos de-a dreapta mea,
Hristos de-a stanga mea,
Hristos cand ma intind,
Hristos cand ma asez,
Hristos cand ma ridic,
Hristos in inima fiecarui om care se gandeste la mine, 
Hristos in gura fiecarui care vorbeste de mine, 
Hristos in fiecare ochi care ma vede,
Hristos in fiecare ureche care ma aude.

Sursa: www.garbo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu