duminică, 7 octombrie 2012

Rugaciune catre Maica Domnului,a nodurilor(necazurilor)


Rugaciune catre Maica Domnului care desface nodurile(necazurile)


O,Mama prea iubita si Prea Sfanta Marie
Tu care desfaci "nodurile" ce ii sufoca pe copiii Tai
Intinde-Ti Mainile Milostive spre mine
Iti incredintez astazi acest "nod"(necaz;il numim,pe cat posibil) si toate consecintele negative
Iti dau acest "nod" care ma chinuie si ma face nefericita si ma impiedica sa ma unesc cu Tine si cu Fiul Tau,Mantuitorul meu
Cred cu tarie ca poti sa desfaci acest "nod" pentru ca Domnul Iisus iti da intreaga putere
Tu esti Mama mea,stiu ca vei face asta pentru ca ma iubesti cu Insusi Iubirea Lui Dumnezeu
Maica Domnului,care desfaci "nodurile" vietii mele,roaga-Te pentru mine !
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita (3 metanii)



O,Mama prea iubita,izvorul tuturor harurilor
Inima mi se indreapta azi catre Tine
Recunosc ca sunt pacatoasa,si am nevoie de ajutorul Tau
Incredintez in Mainile tale acest "nod" si Te rog sa ma ierti ca am neglijat adeseori harurile pe care Tu le obtii pentru mine
Maica Domnului,care desfaci"nodurile"vietii mele,roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc Maicuta mea prea iubita(3 metanii)



Preasfanta mea Mijlocitoare,Imparateasa cerului
Tu ale carei Maini primesc si imparti toate bogatiile Ceresti
Depun in Mainile Tale acest "nod" al vietii mele
Ii cer iertare Parintelui Vesnic pentru greselile mele
Ca Tu sa poti desface acest "nod" pentru care iti multumesc,a-mi usura viata
Maica Domnului,care desfaci "nodurile" vietii mele,roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc,Maicuta mea prea iubita(3 metanii)



Maica Sfanta Preaiubita,care ii primesti pe toti cei care Te cauta,ai mila de mine
Depun in Mainile Tale acest "nod" greu
El imi alunga pacea,imi paralizeaza sufletul,ma impiedica sa merg catre Domnul meu,si sa-mi pun viata in slujba Lui
Desfa,Te rog,acest "nod" din viata mea,o,Maicuta Buna
Cere de la Fiul Tau Iubit,vindecarea credintei mele paralizate,care se lasa doborata
Mergi alaturi de mine,sa incetez sa ma tot plang,sa invat,sa multumesc in fiecare clipa si sa surad,increzatoare in puterea Ta
Maica Domnului,care desfaci "nodurile" vietii mele,roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc,Maicuta mea prea iubita(3 metanii)



Mama care desfaci "nodurile"
Blanda,generoasa si plina de iubire,ma indrept catre Tine,pentru a incredinta inca o data,in Mainile tale acest nod
Iti cer intelepciunea lui Dumnezeu,ca sa actionez in Lumina Duhului Sfant,pentru a deznoda toate aceste dificultati
Elibereaza-ma de amaraciunea,de mania si de ura carora le-a dat nastere acest "nod" in mine
Da-mi blandetea Ta,ca sa invat sa meditez totul in tacere in inima mea
Duhul lui Dumnezeu sa vina asupra mea sa primesc o viata noua
Maica Domnului ,care desfaci "nodurile" vietii mele,roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc,Maicuta mea prea iubita(3 metanii)



Regina si Mama Indurarii,i-Ti predau acest "nod" al vietii mele
Si te rog sa-mi dai o inima care sa stie sa fie rabdatoare,in timp ce Tu desfaci acest"nod" greu al vietii mele
Invata-ma sa perseverez in ascultarea Cuvantului Lui Dumnezeu,sa ma spovedesc,sa ma impartasesc si ramai cu mine
Pregateste-mi inima pentru a sarbatori cu ingerii Harul pe care Tu Esti pe cale sa mi-l obtii
Distruge capcanele care au provocat aceste"noduri" in viata mea
I-ti dau inima si tot ce-mi apartine:casa,familia,bunurile exterioare si interioare,sa-Ti apartin pentru totdeauna
Sa stergi cu milostivirea Ta lacrimile din ochii mei,si sa ma privesti in Bratele Tale
Invaluie-ma in Mantia Ta de iubire,pastreaza-ma sub ocrotirea Ta
Te rog sa-mi desfaci acest"nod"pentru totdeauna...Sper in Tine
Maica Domnului,care desfaci"nodurile" vietii mele,roaga-Te pentru mine!
Iti multumesc,Maicuta mea prea iubita(3 metanii)



Este o rugaciune inspirata dupa o icoana semnificativa si anume reprezinta pe Maica Domnului in picioare impodobita ca o imparateasa,sre in partea dreapta un inger ce-i da Maicii Domnului o pamblica cu diferite noduri,mai mici si mai mari.Maica Domnului prinde pamblica cu Sfintele Sale Maini,cu rabdare,desface fiecare nod,dand pamblica intinsa,neteda unui alt inger din stanga Sa "Maica Domnului care desface nodurile"Deci fiecare nod reprezinta un necaz,o suferinta
Rugaciune grabnic ajutatoare,primita de la Sfanta Manastire Vladimiresti,jud Galati-sora Lica-Vasilica,Veronica Gurau(la varsta de 15 ani),intemeietoarea si intaia statatoare a manastirii
"Si de as a vea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta,si de as avea atata credinta incat sa mut muntii,iar dragoste nu am,nimic nu am"

21 de comentarii:

  1. Va multumesc ca postati astfel de rugaciuni de mare trebuinta.Maica Domnului,mijlocitoarea noastra,grabnic ajutatoare isi arat mila catre noi toti.Citesc in fiecare zi aceasta rugaciune si necazurile mele se risipesc.Daca avem credinta vom primi ajutor de"SUS DIN CERURI".
    Sanatate sa va daruiasca Bunul Dumnezeu.
    Anonim

    RăspundețiȘtergere
  2. Maicuta Domnului ne ajuta pe toti!
    Ea este sprijinul fiecaruia care-i cere ajutor.
    Multumesc pentru urari si ma rog ca Bunul Dumnezeu sa te ajute si pe tine in ceea ce iti doresti!

    Cu mult drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Din tot sufletul ,va multumesc,nici nu stiti cat de bine imi fac sfaturile dumnevoastra,cat de mult m-au ajutat.Am mare incredere ca Maica Domnului nu ma va lasa si ma va ajuta cat mai repede sa-mi gasesc serviciu,sa avem si noi spor in casa si realizari.
    P.S. Numele meu este Daniela,iar in anul 2008 am avut un accident pe trecerea de pietoni cand ma intorceam de la serviciu.De-atunci viata noastra,a mea s-a schimbat ,dar in rau.Am avut multe zile cu durere,cu lacrimi,nici d-l doctor nu credea ca voi putea merge fara bastoane.Bunul Dumnezeu m-a ridicat din nou in picioare si merg fara bastoane,pentru sansa care mi-a fost data multumirile mele sunt nemarginite.
    Va multumesc inca o data si va rog in rugaciunile dumnevoastra pomeniti si numele meu.Sotul meu Vasile are viciul bauturii,nu stiu cum sa-l ajut sa renunte,bautura il degradeaza ca om.
    Va rog sa ma iertati ,dar am simtit nevoia sa ma descarc si eu.
    Doamne Ajuta.Amin.
    Cu multa recunostinta ,ANONIM D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Daniela,
      Sigur ma voi ruga pentru tine si sotul tau.
      Iti multumesc si eu din suflet pentru cuvintele tale frumoase si te rog sa imi scrii pe adresa mea de mail

      sfatuitoarea@gmail.com

      pentru a-ti da niste sfaturi personale pe care nu le pot posta aici.

      Cu mult drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere
    2. Buna, Daniela! Purtam acelasi nume! Sa te rogi sfantului tau Daniel Sihastrul! Am o rezolvare pt. TINE!LA MANASTIREA HADAMBU SE AFLA O ICOANA FACATOARE DE MINUNI SI TOTI CEI CARE AU CUMPARAT ICOANA SI S-AU RUGAT ,MICA DOMNULUI LE-A INDEPLINIT DORINTA! SI EU VREAU SA AJUNG URGENT ACOLO! DOAMNE AJUTA! http://www.youtube.com/watch?v=gk6ZNLO_TY4

      Ștergere
  4. Buna ziua ma numesc irina si am citit acest blog a dvs care este bine venit pentru toti cei care sintem la necaj si suparari. Va rog sa ma ajutati si pe mine ca sint tare necajita.Sint cu sotulmeu in spania de 7 ani am lucrat amandoi la aceeasi firma.Pe mine ma dat in somaj de un an de zile nu imi gasesc un loc de munca sau adunat numai datorii m-am inbolnavit am fost nevoita sa merg in tara sa.mi fac analizele parca mi sa luat sporul casei nu stiu ce sa zic.in toate imi merge foarte rau
    Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat va multumesc.Doamne ajuta pe toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ma numesc Alina si incerc de mai Multi ani sa am o relatie dar nu reusesc ...oare imi puteti da un sfat?Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  6. de fapt este o rugaciune catolica, foarte frumoasa de altfel

    RăspundețiȘtergere
  7. Simona

    Rugaciune facatoare de minuni catre Fecioara Maria

    Rugaciunea trebuie rostita de 5 ori /zi timp de 10 zile, cu trei lumanari aprinse.

    Preasfanta Stapana de Dumnezeu Nascatoare spre tine imi indrept gandul, inima si toate simturile si te rog cu lacrimi:
    Pina cand Maicuta a milostivirii va fi aceasta durere necontenita pe pamant?
    Pina cand vrajmasii nevazuti ai neamului omenesc vor da lovituri atat de puternice bietilor oameni?
    Pana cand vor pangari si vor necinsti trupurile, sufletele si vietile lor?
    Inselandu-i ca sa nu cunoasca adevarul, sa nu indeplineasca poruncile divine si sa nu dea slava si cinste pururi maritului Dumnezeu Cel in Treime inchinat: Tatal, Fiul si Duhul Sfant?
    Ridica-te Stapana Atotbuna si zdrobeste pe vrajmasii nostri si ai Fiului tau iubit Isus Hristos ingrozindu-i cu nebiruita-ti sfintenie indreptandu-ne pe cararile mantuirii, ca sa dam mereu marire lui Dumnezue.
    Roaga-te Fecioara pentru Sfinta Biserica pentru propavaduirea evangheliei pe intreg pamantul, pentru poporul acesta, conducatorii lui, rudele mele, pentru vaduve, pentru orfani, bogati, saraci, necajiti, bolnavi, pentru cei prigoniti, pentru credinta, pentru salvarea celor care au ratacit la secte, pentru cei raposati.
    Ajuta-ne sa ne pocaim toti oamenii de pacatele noastre, sa iubim Biserica, sa ne spovedim adesea, sa renuntam la pacate, vicii si necredinta.
    Ajuta-ne sa nu fim insensibili la chemarea divina a blandului tau Fiu care a venit sa sufere chinuri barbare pentru bietele fiinte ranite atat de mult de vrajmas.
    Roaga-te Maicuta Sfinta si pentru aceste nevoi ale mele... (rostesti acum necazurile care le ai si dorintele pe care sa ti le implineasca Maica Domnului)
    Slava Tatului si Fiului si Sfantului Duh in vecii vecilor.
    Amin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce as putea face pentru a aduce linistea in sufletul fetitei mele.Sufera de cand tatal ei ne-a parasite pt alta femeie . Ea nu acepta nici acum dupa doi ani acest lucru, sufar enorm ca nu o pot ajuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate aceasta despartire face parte din lectia ei de viata. Trebuie sa inteleaga si ierte si sa iubeasca si sa mearga mai departe.
      Cieste pentru ea si poate citi si ea Paraclisul Maicii Domnului.

      Ștergere
  9. Am nevoie de ajutor.Trebuie sa-mi recistig sotul care a plecat de acasa, isi traieste viata cu o femeie mai tinara cu 16 ani ca el.Ceva imi spune ca nu stie cit rau face. Nu comunica cu mine.Ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE - PENTRU ORICE DORINTA
      http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2013/02/rugaciunea-parintelui-gherontie-pentru.html

      si daca este scris sa se intoarca, atunci asa va fi.



      Ștergere
  10. iubesc un barbat casatorit ca si mine.problema este ca sotii au aflat de noi si relatia a intrat intr un con de umbra.ce pot face sa fiu cu cel pe care il iubesc,sa fim impreuna.va rog un sfat,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca va e menit sa fiti impreuna, atunci drumurile destinelor voastre se vor intalni iar.

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua!numele meu este Daniela,am 30 de ani și tot timpul când am avut o relație sau încet sa am o relație,cele pe care le-am avut s-au terminat exact la fel,și cu cine incerc dispare la fel !in momentul de fata iubesc o persoana care după doi ani,s-a decis sa se împace cu fosta,neiubind-o!se intampla lucruri ciudate,și un prim exemplu ar fi,ca peste tot văd/au/întâmpin cifra 28!ma gândesc ca sunt cununii legate,blesteme sau câteodată ma gândesc ca am înnebunit ,dar chiar nu stiu ce sa mai fac!un sfat Mi-ar fi de ajutor!multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. pentru daniela din 12 iunie 2019.sa imi scrii pe mail leuionutalex@yahoo.com.o sa te ajut ca sa scapi de probleme

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna tuturor,
    Rugaciunea mai sus indicata este cea mai puternica rugaciune ce am rostit-o pana acum. Alaturi de darurile ce mi- au fost date de tatal nostru al tuturor, Dumnezeu, am reusit sa curat trecutul multor oameni. In ajutorul acestei rugaciuni vine Maica Domnului si Dumnezeului nostru Iisus. Cu aceasta rugaciune mi- am curatat sotul de multe patimi. Am reusit sa aduc din nou langa mine un om ce m- a iubit enorm si care aflat intr- o relatie cu alta femeie ma ura, ma umilea, ma batjocorea...sa- l aduc din nou langa mine. Patimile oamenilor sunt mari atunci cand nu punem ca temelie dragostea de Dumnezeu. Dar, in fata Maicii Domnului, in fata lui Iisus tot genunchiul se pleaca.
    Sa nu uitati asta...sa nu deznadajduiti. In necazuri mari avem nevoie de rabdarea lui Iov, intelepciunea lui Solomon si dragostea lui David.
    Sa nu va lipseasca rugaciunea, sa nu va lipseasca metania. Postiti, rugati- va, spovediti- va, impartasiti-va.. in toata viata voastra. Venim pe Pamant de la Tatal, iar misiunea noastra este sa ne intoarcem acasa. Luptati pentru familiile voastre, dar nu uitati ca ne putem mantui impreuna cu sotul/ sotia prin Sfanta Taina a Casatoriei, dar si singuri. Celelalte cai sunt: calugaria, mucenicia si Sfintenia. Sfintii sunt oameni ca si noi.
    As putea sa astern multe ganduri. Ma opresc aici.. Sa aveti o viata Binecuvantata!Amin.

    RăspundețiȘtergere