miercuri, 2 octombrie 2013

Extraterestrii fac dezvaluiri despre Isus în apropiere de Marea Galileii?

COMENTARIU SFATUITOAREA:
Imi cer scuze pentru traducerea inexacta, dar din cauza timpului nu am reusit sa o verific. 
Consider ca articolul urmator, reprezinta o dezvaluire a unor fapte tinute secrete si care incep sa iasa la iveala. Curios este faptul ca, astazi, am primit un mesaj, in care mi se comunica ca voi afla adevarul despre cele petrecute in acele timpuri. Se pare, ca ceea ce stim noi,  este departe de ceea ce s-ar fi petrecut. 
Vom trai si vom vedea, caci daca vom murii, atunci vom afla adevarul in mod cert!

Tablou foarte interesant am primit în cutia mea poștală cu câteva zile în urmă. Acesta urmărește să arate Isus și unii din ucenicii Lui mers pe jos aproape de marea Galileii. Puteți ajunge la propriile concluzii cu privire la care aceste ființe într-adevăr au fost, îngeri sau străini. Mai jos este o scurtă descriere am primit cu imaginea.un mic Kodak Instamatic, și să ia o imagine de dealurile înconjurătoare. " "The Aliens-am spus că ar fi dat darul de un eveniment glorios care a avut loc aproape de acel loc de mii de ani în urmă. " "Nu înțeleg pe deplin cererea femeii a procedat pentru a face o fotografie." "Cand a implinit în jurul, străinii au disparut. "imaginea de mai jos se pare că arată (de la stânga la dreapta) Iosif a Arimenthea (unchiul mamei lui Isus),Immanuel Ben-Joseph (Iisus Hristos) sau mai mic Fratele Iacov și Simon Petru.

"În timp ce vizita Țara Sfântă În 1967, o femeie a fost abordat de mai multe umanoide ființe extraterestre lângă marea Galileii. " "Femeia care a dorit să rămână anonim a fost spus de către străini a scoate o camera "Când femeia sa întors acasă, a a filmului dezvoltat. "




(De mai sus) Iosif a Arimenthea și Isus




(De mai sus) Iacov și Simon Petru

pare că imaginea prezinta momentul Isus a luat decizia să se întoarcă la Ierusalim. Dacă original, imaginea este, probabil, cea mai importanta imagine luată vreodată. Unii ar putea argumenta că ar fi putut fi oameni care apar la femeie, și care ar putea fi așa, dar am decis doar să includă informații am primit cu imaginea, și nu a prezentat propriul meu punct de vedere personal. ca întotdeauna vă decideți.

Acest lucru ar explica aspectul de îngrijorare și durere pe fețele de Iosif și Iacov, ei știau dacă Isus sa întors la Ierusalim, el ar fi ucis. Această decizie, a schimbat cursul istoriei.



http://www.youtube.com/watch?v=rfSZpyfyu34

Articol preluat de pe http://www.adguk-blog.com/2013/10/aliens-reveal-jesus-near-sea-of-galilee.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu