marți, 9 iulie 2013

Traiesc! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Traim, dar asta nu este totul.  Pentru a trai in armonie si fericire, trebuie sa renuntam la tot ceea ce este vechi si ne tine pe loc.
Imaginati-va o casa a unei batrane. Ati vazut cu totii cum arata o asemenea casa. Multe lucruri vechi, frumos ingrijite si pline de amintiri. Ce va inspire o asemenea locuinta? Ce va inspira o persoana care locuieste intr-o asemenea locuinta? 
Nu mai asteapta nimic de la viata! Nimic nou nu mai are cum sa apara in viata ei, ci doar sfarsitul. 
Pentru a intra noi energii in viata noastra care sa aduca schimbarea, trebuie sa le facem loc. Trebuie sa indepartam ceea nu mai folosim, chit ca este vorba de material, chit ca este vorba de spiritual. 
Asa incat, hai sa facem curatenie generala in casa, in sufletul si in viata noastra! Nu ezitati si "aruncati" ceea ce nu mai folositi, fie lucruri, locuri de munca care va consuma si va epuizeaza, fie persoane.
Ganditi-va, analizati, rugati-va pentru indrumare Ingerilor si Ghizilor voastri spirituali si invatati sa folositi toate tehnicile de innoire. Informati-va si nu ezitati sa folositi inclusiv elemente de Feng shui.
Faceti loc si lasati energiie noi sa patrunda in casa si in viata voastra si veti fi uimiti de cat de repede se va schimba totul. 
Atunci veti putea spune din toata inima:  Traiesc! 





Urmariti clipul aici:


Sunt în viaţă

Mmm, mmm
Am aripi să zbor
Oh, oh, sunt în viaţă, da
Când mă chemi
Când te aud respirând
Am aripi să zbor
Simt că sunt în viaţă
Când te uiţi la mine
Pot atinge cerul
Ştiu că sunt în viaţă
Când binecuvintezi ziua
Mă pierd
Toate grijile dispar
Mă bucur că sunt în viaţă
Tu mi-ai aruncat inima în aer
Copleşindu-mă cu dragoste
Făcându-mă o femeie aflată deasupra norilor
Nu am putut să mă ridic mai mult
Spiritul meu îşi ia zborul
Pentru că sunt în viaţă
Când mă chemi
[Când mă chemi]
Când te aud respirând
[Când te aud respirând]
Am aripi să zbor
Simt că sunt în viaţă
[Sunt în viaţă]
Când ajungi la mine
[Când ajungi la mine]
Spiritele se înalţă
Dumnezeu ştie că
Că voi fi acea persoană
Stând la bine şi la greu
Şi de-abia a început
Nu pot aştepta tot restul vieţii mele!
Când mă chemi
[Când mă chemi]
Când ajungi la mine
[Când ajungi la mine]
Am aripi să zbor
Simt că…
Când binecuvintezi ziua
[Când binecuvintezi ziua, binecuvintezi ziua]
Mă pierd
[Mă pierd]
Toate grijile dispar
Ştiu că sunt în viaţă
Am aripi să zbor
Dumnezeu ştie că sunt în viaţă


Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu