joi, 16 mai 2013

Trairi 15.05.2013


kuanYin1
Vreau sa incep articolul de astazi cu mii de multumiri tuturor celor care mi-au scris, atat pe blog, pe mailul personal, pe facebook cat si la telefon.Comentariile pe blog au fost facute doar de o mica parte de oameni.Am fost placut surprins, sa vad cata lume a simtit energia.
Sa incepem…incercati sa va conectati la trairea mea, veti simti si vedea mai bine ce a fost acolo.Asa prin cuvinte, nu va putea fi descris cu exactitate ce s-a intamplat acolo :)
In jur de orele 23:30-00:00 iar am simtit o energie foarte puternica.De aceasta data am simtit sa intru in pat si sa dorm.Ieri a fost o zi destul de solicitanta pentru mine, dar si cu satisfactii pe masura.Imediat cum m-am asezat in pat am simtit o prezenta langa mine foarte placuta si puternica.M-am conectat sa vad cine este si mi-am dat seama ca era Kuan Yin.Recunosc faptul ca pana acum n-am mai intrat niciodata in contact cu aceasta energie.Gasiti mai multe despre Kuan Yin aici: http://www.humanitysteam.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=294%3Akuan-yin-zeita-milei&catid=40%3Aunime&Itemid=721
kuan_yin04a31
M-a intrebat daca sunt pregatit, iar dupa ce i-am raspuns afirmativ mi-a intins mana.M-a luat de mana si ne-am ridicat in Astral.Aici mi-am dat seama ca aveam la brau o goarna.Mi-a zis sa suflu in aceasta goarna si sa chem “ajutoarele”.Aceasta goarna mi-a mai aparut o data in noaptea de Revelion dintre anii 2011 si 2012.Atunci am suflat din goarna si au aparut mai multi regi.
Acum au inceput sa apara foarte multi oameni imbracati in toate porturile populare de pe fata Pamantului.Cu totii ne-am indreptat catre Pamant si am inceput sa punem ambele maini pe acesta, cam in dreptul Ecuatorului.Pamantul era inconjurat de acesti oameni.O energie alb-galbuie venea dintr-un singur punct din Univers, intra prin crestetul fiecaruia, iar apoi prin palme se ducea in Pamant.
A durat destul de mult acest proces.La un moment dat insa a inceput sa iese o lumina puternica din interiorul Pamantului.O lumina care spargea suprafata terestra, cum este coaja unui ou.Razele strabateau crapaturile din acest strat negru care cuprindea Pamantul.S-a auzit o explozie, iar Pamantul a inceput sa lumineze ca Soarele, avea lumina proprie.Din interiorul Pamantului s-a eliberat o Pasare de foc si un dragon, care parca au fost tinuti acolo captivi foarte mult timp.Simteam pe corpul meu bucuria acelei eliberari.
Tot ce era negru, se dezintegra in cateva secunde…efectiv disparea.
Toti oamenii din dreptul ecuatorului, s-au retras mai in spate si priveam, fara sa ne deranjeze deloc acea lumina puternica.Am inceput sa ne imbratisam cu totii, inclusiv cu Kuan Yin.
La final au aparut focuri de artificii :) ca la Revelion…
Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care constienti sau inconstienti au participat la aceasta lucrare.Unii dintre voi e posibil sa va fi trezit in dimineata asta mai obositi decat cand v-ati culcat :)
Multumesc Kuan Yin!!!
Dan Gaucan
P.S. Scrieti va rog(pe scurt) daca ati reusit sa va conectati si sa vedeti ce a fost acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu