marți, 12 martie 2013

Transmutari-martie 2013


Inca de la inceput, am sa va rog sa simtiti acest articol cu Inima.O sa “vedeti” ca nu este o simpla relatare.Am avut aceasta traire aseara intre orele 0:00 si 01:00
Eram pe o strada dintr-un oras.Dupa blocurile inalte de 10 etaje, parea a fi Bucurestiul… si chiar era.Mai multi oameni imbracati in alb, stateam in linie dreapta(pe mai multe randuri), cu palmele deschise orientate in fata…parca impingeam ceva.
In fata noastra totul era negru, inourat…in spatele nostru era Soarele.Un Soare puternic la cere ne puteam uita doar cu coada ochiului pentru ca lumina extrem de tare.
Toti cei imbracati in alb stiam ce avem de facut si vorbeam telepatic intre noi.La un semn toate randurile de oameni faceau cate un pas in fata(cu palmele deschise).Pe fundal se auzea un clopot imens.La fiecare pas facut in fata, se auzea o bataie prelungita de clopot.Exact ca in videoclipul de mai jos, dar exact :)
Nu era o lupta intre bine si rau.Noi duceam Lumina inspre intuneric…
Aceasta Lumina ii deranja foarte tare pe unii.In fata noastra aveam un fel de Scut de Lumina.Cei care incercau sa ne atace se dematerializau, iar sufletele lor am vazut cum erau duse pe alta planeta(care semana foarte bine cu Pamantul).Aveam un sentiment de compasiune pentru acestia…nu eram suparat pe ei.
Am vazut cum aceasta operatiune de transmutare a luminii in intuneric se facea pe toata planeta.Fiecare Lucrator in Lumina de pe planeta stia ce are de facut si vorbeau aceeasi limba.
Dimineata pe la orele 7:30, in timp ce ma intorceam spre casa, mi s-a aratat pe cer o imagine exact ca cea pe care am vazut-o aseara.Ea se vedea cu mult mai bine, dar pana am urcat in casa sa iau aparatul foto, a cam disparut :)
Fotografiile de mai jos sunt facute de mine azi  la 7:45.Promit ca pe viitor o sa port aparatul foto permanent la mine :)
Picture-coliere 399Picture-coliere 400Picture-coliere 401

Dan Gaucan
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu