duminică, 10 martie 2013

Trairi 10.03.2013-completari


mamapamant
Servus !!!
Am vazut o bolta ca de argint, de jurul imprejur erau cercuri tot din acelasi material…se invarteau invers acelor de ceasornic…si au format un vortex, Mama Pamant era undeva la sud-vest…….am vazut-o obosita , trista, am chemat ingerii,  arhanghelii, plangeam cu ea…era de culoare orange….din cei care au venit ….s-a fortmat un cerc si degaja din piepturile noastre o energie spre Ea…,apoi si-a revenit si energía ei a devenit albastru azul………..apoi am vazut ca o potcoava  mare ce trimitea energie alba spre Mama Pamant……..atunci viteza ei s-a multiplicat si trecand prin portal totul era alb……….dar nu albul ce noi il cunoastem………..un alb sclipitor……………zapada in soare………dupa ce a trecut de portal s-a intors cu ” fata ” spre noi si ne-a trimis aceeasi energie spunand :Acum treceti pe o noua treapta..……am vazut atunci oameni ce aveau dureri in partea  stanga spate,  a capului si un inger a spus ca este normal din cauza energiilor in care am intrat ,dar o sa treaca repede,   acum va indreptati spre  o noua  treapta, am vazut cum se lucreaza pe creirul mic  ,faceau santuri si gheata din cap se transforma in albastru ,se fac conexiuni cu inima si chakra gatului…care este blocata la multi dintre noi. Am vazut blocaje ca niste proteze pe dinti……..atunci cand am intrebat ce sunt, au spus ca aici nu sunt facute eliberari si chakra gatului este blocata ,au lucrat si au facut o punte intre inima si acea chakra…a mai fost, dar nu stiu daca a fost personal pentru Corina…care era “ blocata “ tot cu proteza aceea… lucreaza intens pe noi si trei ingerí. Pe alb sclipitor,  sunt ca niste copii,  sunt si jucausi..au spus ca ei raman, nu  pleaca de langa noi pana un trecem portarul, etapa, scara…spune-i cum vrei tu !!!
Cu iubire infinita,Gabitza !!!
Sursa: mail

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu