duminică, 24 februarie 2013

Petrecere in Cer!!!


Angle__s_Dance_by_crazy_kuroneko
Incepand de dimineata, am vazut o mana intinsa dinspre cer a unei femei foarte frumoase.Binenteles, era un inger.I-am simtit energia foarte, foarte puternica.
Pana in jur de orele 11 am fost prins in treburile mele cotidiene…dupa care n-am mai refuzat aceasta mana intinsa.Am luat de mana femeia si m-am lasat dus.
Am ajuns undeva deasupra norilor, deasupra Romaniei.
Acolo era o distractie maxima, intre ingeri, oameni, alte fiinte extraterestre.Intr-un cuvant era acolo toata Creatia lui Dumnezeu.
Nu i-am intrebat ce sarbatoresc, dar am intrat si eu in “hora” lor.Nu se poate descrie in cuvinte ce este acolo.Incercati si voi acasa, sa va ridicati in astral sa vedeti ce bine este.Muzica de acolo semana foarte bine cu valsul vienez, din aceasta cauza am atasat si eu videoclipul de mai jos.  :)
Simptome care pot aparea: plans, senzatie de dans in plan fizic, fericire inexplicabila :)
Va astept sa comentam impreuna cum a fost.  :)
Dan Gaucan

Si pentru ca am fost “cuminte si asculatator” am primit un cadou muzical.Eu vi-l daruiesc cu drag.Pe mine ma ajuta enorm.Sa va fie de folos si voua!!!

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu