vineri, 22 februarie 2013

Cum ne pregătim pentru 4D ?


Oricât ar spune unii câ ne aflâm deja în dimensiunea a 4-a (4D), trebuie să recunoaştem că lumea este la fel ca înainte. Cel puţin pentru noi, cei care încă ne aflăm aici. 


În cele ce urmează voi schiţa câteva repere care ar putea să vă fie utile dacă vreţi să vă pregătiţi pentru acomodarea cu dimensiunea a 4-a. Deşi imi dau seama că textele lungi sunt citite doar de cei care au răbdare, sunt convins că cei care îşi doresc cu adevărat să afle noutăţi pe această temă, vor parcurge atent, până la capăt, şi fără prejudecăţi, acest text care ar putea părea plictisitor celor în cautare doar de "senzaţii tari, exotice". Pentru că, prejudecăţile nu sunt decat lăcate pe uşi închise.



21 decembrie 2012



Data de 21 decembrie 2012 a însemnat pentru unii dintre noi un prag, o imensă speranţă că putem să "o luăm pe scurtătură", că totul se va petrece aproape instantaneu, şi că ne vom trezi vrând-nevrând în 4D. Aşa am citit, pe ici, pe colo. Cui nu i-ar fi convenit ca să fie trecerea atât de uşoară? Mie mi-ar fi convenit.



Totuşi, dată fiind importanţa datei de 21 decembrie, în zilele acelea dinainte, am căutat să mă informez mai mult decât o facusem până atunci. Am citit multe, am stat apoi şi am reflectat la toate câte aflasem. Erau unele opinii contradictorii, dar le-am luat în considerare ca să văd dacă îmi folosesc la ceva, sau nu.



Aşa am ajuns, cu doar 5 zile înainte, să îmi schimb convingerile. Dacă până atunci eram un înfocat apărător al soluţiei "totul de-a gata, instantaneu", mi-am dat seama că aşa ceva nu se va petrece, pentru simplul motiv că nu avea nici-o utilitate reală. Această planetă şi noi, oamenii care trăim acum aici, suntem chemaţi să evoluăm. Împreună. Evoluţia fără efort nu e evoluţie, ci auto-păcăleală. E ca la şcoală: dacă nu înveţi, nu evoluezi deloc, chiar dacă ai trecut clasa (cumva). Şi, din moment ce asta este "job"-ul nostru acum, acela de a evolua, o soluţie rapidă şi fără efort mi-a apărut ca improbabilă, deşi posibilă.



Adoptând această convingere, am început, treptat, să îmi dau seama că ceva se petrecea în acele zile premergătoare datei de 21 decembrie 2012...



Zi după, zi, ceas după ceas, am simţit (la început doar vag - motiv pentru care mi-am spus că e doar o părere a mea) o prezenţă nouă, un "ceva" care îşi făcea făcută prezenţa în ambianţa energetică înconjurătoare. Să fie clar, nu sunt vreun medium sau paranormal, şi nici nu accept să fiu catalogat aşa. Doar că... atunci am început să simt această nouă energie, care a devenit din ce în ce mai evidentă, puţin câte puţin. Aşa încât, în ziua de 21 decembrie 2012, eram mult mai liniştit, mă obişnuisem deja cu această prezenţă ne-văzută care era peste tot, şi pe care o simţeam deşi era foarte fină şi subtilă.



Trebuie să recunosc că nu o simţeam tot timpul. În prima zi a durat doar câteva secunde, apoi în zilele care au urmat durata s-a extins pâna la zeci de secunde. Au fost şi unele zile în care nu am simţit nimic, dar acestea au devenit mai rare, pe măsură ce înaintam spre anul 2013.



Acum pot să compar situaţia cu aceea a unui om care a stat în întuneric deplin un timp îndelungat, după care vrea să iasă la lumina zilei. Daca nu şi-ar proteja ochii (dezobişnuiţi cu lumina), atunci probabil că ar avea mult de suferit. El va trebui atunci să întredeschidă ochii foarte puţin (la început) şi doar pentru o scurtă perioadă de timp. Pe măsură ce ochii săi se vor obişnui cu lumina, el va putea să mărească durata de timp în care îi va ţine întredeschişi. Apoi va putea să se adapteze perfect la noile condiţii de lumină.



Această nouă energie care şi-a făcut simţită prezenţa cu câteva zile înainte de 21 decembrie 2012, nu a intrat brusc în această lume. Prezenţa ei s-a făcut simţită gradat, progresiv, şi încă nu a ajuns la întreaga sa intensitate. Este vorba de energia centurii fotonice, despre care sunt sigur că aţi aflat deja de mult. Practic, sistemul solar urmează să treacă pe deplin în această nouă zonă în care energia fotonică este mult mai activă. 



După cum ştiţi, sistemul solar călătoreşte (împreună cu toate planetele sale) într-o anumită direcţie. În drumul său se află această zonă denumită centura fotonică. Viteza de 70.000 de km/h cu care soarele avansează spre centura fotonică nu este deloc de neglijat dacă o comparăm cu viteza vectorială cu care Pământul de deplasează în rotaţia sa în jurul soarelui, şi care este doar puţin mai mare de 100.000 de km/h.



Aşadar, în timp ce acestei planete îi trebuie 365 de zile ca să facă o rotaţie completă călătorind cu viteza de 100.000 km/h în jurul soarelui, putem să ne dam seama că avansul soarelui cu 70.000 de km în fiecare oră în direcţia centurii fotonice atrage după sine şi Pământul. Cu aceeaşi viteză. Şi cum centura fotonică are o densitate mai scăzută la margine (unde ne aflam noi acum), este uşor de înţeles de ce această energie nouă va continua să se intensifice în lunile care vor urma, aici, pe Pământ.



Energia fotonică este cea care ne pregăteşte pentru 4D, ne facilitează evoluţia cu care "suntem datori". Această evoluţie este, de fapt, motivul pentru care ne aflăm cu toţii aici, acum.



Întrebarea este "Cum ne pregătim pentru 4D? Cum folosim această energie ca să evoluăm?"



Vă spun cum procedez eu. În primul rand, nu-i "pun piedici". Adică, am grijă să îmi ofer numai alimente naturale, să îmi ofer numai sentimente pozitive, să îmi asigur o bună relaxare şi un somn bun, odihnitor. Mai concret, este extrem de indicat să renunţaţi la cafea, la nicotină, şi la alcool. La fel de indicat este să asiguraţi corpului o hrană de primă calitate, şi aici mă refer la multe alimente crude. Foarte multe. Mâncarea procesată (în orice fel - la foc, prin conservare, prin congelare) este o mâncare de calitate foarte proastă, care aduce puţine beneficii trupului, în schimb aduce cu ea şi multe neajunsuri care înseamnă boli şi obligarea trupului ca el să îşi folosească energiile de care dispune pentru a se însănătoşi. Mâncarea procesată nu vă ofera deloc acea energie a vieţii care există în alimentele crude (legume, fructe, seminţe, nuci, polen, etc).



Unii dintre voi s-ar putea să fi simţit, ca şi mine, această energie nouă, care este energia centurii fotonice. Dacă însă vă număraţi printre ceilalţi, atunci e util să vă puneţi întrebări. Să vă întrebaţi dacă mâncarea voastră este cu adevărat de primă calitate, dacă vă ajutaţi corpul să se adapteze acestei noi energii, sau dacă nu cumva "puneţi piedici"?





Trebuie să subliniez că această energie a centurii fotonice nu are de gând să plece nicaieri de aici. Ca să fiu mai exact, sistemul solar nu are de gând să evite intrarea deplină în centura fotonică, el merge în continuare înainte. Şi noi cu el. Aşa că, vrând-nevrând, va trebui să ne obişnuim cu noile condiţii energetice, şi să avem în vedere că această energie fotonică se va intensifica în continuare, gradat, progresiv. Aşadar, avem un răgaz pentru a ne obişnui treptat cu această ambianţă energetică nouă. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi petrecut dacă ne-am fi "trezit" brusc cu această imensă energie intensificată la maximul sau posibil...? Intensificarea gradată a energiei fotonice pe Pământ este "o mână de ajutor" dată de Dumnezeu pentru toţi oamenii. Trebuie doar să o acceptam şi să acţionam în consecinţă. Dar cum anume, concret?[...]



Prin conştientizarea ei, facem ca trupul nostru să fie "compatibil" cu această energie care are rolul de a ne pregăti pentru evoluţia în vederea trecerii în 4D.



Subliniez faptul că acest ajutor, pe care fiecare dintre noi îl oferă trupului nostru, trebuie să fie şi la nivel fizic, prin eliminarea cafelei, tutunului şi alcoolului, şi prin asigurarea unei alimentaţii de primă clasă, vie, crudă şi completă.



Din moment ce aţi ajuns până aici şi aţi reuşit să aveţi răbdare şi să treceti peste prejudecăţi, şi ca să ne dăm seama de caracteristicile dimensiunii a 4-a, vă recomand următorul articol care are meritul de a arunca o lumină binevenită asupra acestui misterios 4D despre care mulţi vorbesc la modul general, dar puţini reuşesc să creioneze la modul concret caracteristicile dimensiunii 4D.


Sursa: roaim.co.nr

7 comentarii:

  1. In primul rind sunt derutat. Sfatuitoarea este barbat? Nu e foarte important dar pentru modul de adresare ar conta oarecum.
    Cat despre 4 D, eu am fost convins ca va fi o evolutie de un anumit tip (cred ca acum este exponentiala daca pana pe 22.12 a fost mai mult liniara)nu in salturi.Asta pana m.am luat dupa ce simt. Cand am inceput sa mai citesc trebuie sa recunosc ca m.au bulversat atat de mult tampeniile cu saltul in 4D ca timp de cateva zile am fost nauc. Am mai invatat ceva! De fapt am consolidat ce stiam: TATAL nostru respecta legile pe care le.a creat, asa cum bine ai scris, toti trebuie sa avem sansa de a evolua...unii mai incet altii mai repede, in mod natural, si cum nimic in natura nu sare incolo si in coace, evolutia este continua, fara galme.
    Perceptia mea este ca dupa 22.12.2013 cei ce mai stiu cate ceva nu prea mai au voie sa greseasca, sau in orice caz nu flagrant. Starile sunt mult accentuate. De rau daca faci rau (cu vorba, cu gandul, cu fapta nu mai zic) si de bine daca faci bine. Este foarte interesant de urmarit senzatiile corporale, nervoase chiar organice, dar nu este de dorit experimentarea ci doar ascutirea atentiei. Asa cred.
    In final va multumesc inca o data pentru articolele interesante pe care le postati.
    Sarut mana?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi se pare important daca Sfatuitoarea este barbat sau femeie,ci faptul ca prin munca zilnica si efort constant incearca sa ajute,sa "lumineze"pe cat mai multi dintre noi si pentru aceasta o felicit!!!Daca-i adevarat ca se vor accentua starile de rau pentru cei care vor face raul-prin gand,fapta sau cuvant-Dumnezeu sa-i ierte pe Reptilieni si Iudeo-masoni si pe politicieni in general....

      Ștergere
  2. Asta este tare ... ca si cum anonimul de mai sus este un sfant.Daca esti atunci pardon.
    Pentru cei pe care i.ai scris mata acolo o sa fie amar... dar nici pentru restul nu o sa fie roz daca nu se indreapta spre IUBIRE.
    Chiar nu are importanta "genul"...dar sa sarut mana unui barbat parca e chiar naspa.Asa ca o sa salut mai neutru:o seara buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu,nu sunt un sfant,sunt un om obisnuit care a muncit pe "branci"pentru a termina o facultate inainte de 1989 fiind convins ca va fi respectat si recompensat de societate pe masura!!!Nimic mai fals,nimic nu s-a intamplat din tot ce-am sperat,ba chiar este mai rau acum...Cu pacatele mele,mai mari si mai mici si cu putina cunoastere pe care-o am,m-am gandit imediat la cei care ne-au condus,ne conduc si,sper eu-NU NE VOR MAI CONDUCE NICIODATA-"Reptilienii,Iudeo-masonii si Politicienii"- ale caror decizii au determinat si determina viata si moartea a miliarde de "goimi"platitori de taxe si impozite...Eu cu deciziile mele luate in scurta si mizerabila mea viata NU pot determina(sau influenta) nici macar deciziile( viata nici-atat)membrilor familiei mele,adica intr-o alta formulare,mai realista si apropiata de adevar, EU NU CONTEZ...Cu speranta ca m-am facut inteles si cu rugamintea de-a ma ierta daca v-am suparat cu ceva,Domnule Cristi va urez o zi buna!

      Ștergere
    2. Dragul meu,
      Cei care au facut rau, vor inceta sa mai faca rau , in curand, dar gresesti cand spui ca nu poti influenta viata celor din jur. Ba da, o poti influenta si stii bine asta. Schimba-te, radiaza iubire, chiar si pentru dusmani si atunci lucrurile se vor schimba si pentru tine si pentru familia ta.
      Nu te supara pe mine pentru acest comentariu, dar trebuie sa te gandesti mai mult la Legea Actiunii si Reactiunii.

      Dumnezeu sa te binecuvanteze!
      Iti multumesc pentru tot!

      Cu mult drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere
    3. Eu iti multumesc mult pentru sustinerea neconditionata si sprijinul in clipele grele!!!Dumnezeu sa te ajute,Domnul nostru IISUS sa fie cu tine si Duhul Sfant sa te indrume!!! sorin

      Ștergere
  3. Daca intr-adevar conteaza, sunt femeie in aceasta viata.
    Cat priveste evenimentele viitoare, da, starile de rau se vor accentua putand sa intervina si anumite boli sau disfunctii, totul depinzand de puterea fiecaruia de a intra in rezonanta cu noua vibratie a Pamantului.
    Asa se va face "trierea", liberul arbitru avand un cuvant esential in toata evolutia sau involutia fiecarui om sau ce o fi el.

    Multumesc mult pentru comentariile voastre!
    Nici nu va inchipuiti cat de mult conteaza pentru mine!

    Va doresc ca iubirea sa va umple inima si sa va conduca la armonia pe care fiecare ne-o dorim!

    Dumnezeu sa va binecuvanteze si Ingerii Lui sa va calauzeasca pe drumul vietii!

    Cu mult drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere