duminică, 1 mai 2011

Rugaciune pentru indepartarea unei pagube

Vin inaintea ta, Sfinte Mina, ca sa mijlocesti pentru mine dinaintea Stapanului ceresc. Tu, cel folositor celor aflati in nevoie, care pe hoti ai urmarit cu putere dumnezeiasca si pagubele le-ai departat de la cei nevoiti.
Tu, biruitor al celor prigonitori si aparator al celor muncitori; carele pentru soarta sarmanilor te-ai nevoit si i-ai ajutat mereu; carele nemaiputand suporta nedreptatea, ai parasit oastea romana si suindu-te la munte, prin post si rugaciune ti-ai curatit sufletul; sfarama, biruitorule, lanturile fermecatoare pe care diavolul le-a infasurat in jurul sufletului meu, alunga negura inselaciunii din preajma mea si dezleaga facaturile ce mi-au fost trimise.
Cu sangele tau, spala puternice necuratia pacatelor mele si cu puterea ta schimba cugetele prigonitorilor mei. Sa nu se invredniceasca furii de bunurile mele si sa nu aiba parte de ele, cum nu are parte desertul cel mai uscat de apa. Miluieste-ma pe mine, preasfinte si linisteste sufletul meu in numele Tatalui cel ceresc. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu