luni, 2 mai 2011

Rugaciune pentru cei nefericiti

Nu de putine ori in viata, suferim si ne simtim tristi si nefericiti. Nu stim ce sa facem sau incotro sa mergem pentru a schimba aceasta stare. Alergam fara sens in toate partile, vorbim despre suferinta noastra cu oameni care nu intotdeauna ne ajuta sau ne vor binele, cand de fapt ar trebui sa cautam un singur drum. Calea pentru vindecare este numai una: Bunul Dumnezeu!
Bunul Dumnezeu, prin credinta noastra, ne ajuta sa trecem peste momentele nefericite din viata si ne ajuta sa schimbam nefericirea in fericire.
Atunci cand ne simtim nefericiti trebuie sa mergem la biserica si sa cautam un preot cu care sa stam de vorba, trebuie sa tinem post, sa citim rugaciuni, sa aprindem candela si sa ne rugam. Rugaciunea acesta trebuie citita stand in genunchi cu multa nadejde si credinta in Dumnezeu si cu candela aprinsa:

Doamne, norii negri ai nefericirilor se gramadesc asupra capului meu si intristarile ma chinuie. Dar, desi sufar, nu indraznesc sa cartesc asupra Ta, Preabunule, Caci Tu esti totdeauna sprijinitorul meu si piatra cea neclintita, pe care sunt intemeiate nadejdile mele. Tu cunosti Dumnezeule pricinile nefericirilor si intristarilor mele si ingrijesti de soarta mea. Desi sufar, dar stiu ca Tu ma iubesti si acesta incredintare ma incurajeaza. Plin de nadejde in dragostea si in bunatatea Ta, nu voi lasa sa ma biruiasca impotrivirile soartei, ci ma voi lupta cu curaj si cred, ca avand ajutorul Tau voi iesi invingator.

Cel care carmuiesti lumea si soarta muritorilor, carmuieste si corabia vietii mele, cea izbita de valurile ispitelor, spre liman linistit. Intelepciunea Ta sa ma povatuiasca pururea in calea binelui si a fericirii, pentru rugaciunile tuturor Sfintilor Tai si ale Preacuratei Maicii Tale. Amin.



Alaturi de acesta rugaciune, de mare folos celor nefericiti este si Paraclisul Maicii Domnului.
http://femeilor.ro/rugaciune-pentru-cei-nefericiti-588.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu